Mea e A'afia ai le Tau ole Geotextile

O a mea e aafia ai le tau o le susugeotextile?

Mo tagata faʻaoga geotextile, o le mea pito sili ona taua o le tau o le geotextile.I le faagasologa o le faʻatau, o le a tatou iloa ai e tolu itu taua e aʻafia ai le tau ogeotextilefa'aopoopo i mea tau maketi.

Muamua o le tau o mea mataʻutia: polyester chip, e pei ona tatou iloa uma o mea mataʻutia mo le gaosiga o filament geotextile e maua mai le suauu.I le faaopoopo atu i le aʻafiaga o tulaga faʻavaomalo, o le tau o le suauʻu e pulea foi e PetroChina ma Sinopec.O le itu pito sili ona taua e aafia ai.

O le lona lua o le tau o le gaosiga ma le gaosiga: I le faagasologa o le gaosiga o le filament geotextile, o le tau o galuega, vai ma le eletise, leiloa masani o oloa ma lafoga e tatau ona aofia ai, lea o le a aafia ai le tau o le maeʻa geotextile toetoe lava.

O lona tolu o le tau o felauaiga: I le taimi o felauaiga o geotextile, o taavale ma tagata faigaluega e manaʻomia, o se mea taua foi e aʻafia ai le tau ogeotextile.

O le taimi nei o loʻo matou taulaʻi i le gaosiga o le geotextile e le susu, o le malosi faʻainisinia o le geotextile e le susu, e pei o le sae, pa ma le tuʻi, e maualuga tele.I le tele o siʻosiʻomaga mataʻutia, e mafai e le geotextile e le susu ona suia le geotextile masani poʻo le geomembrane e ausia ai le aʻafiaga o le tasi-laasaga fausiaina.E tasi le sene e fai ai galuega e lua.E le mafai e ituaiga geotextiles uma ona faia lenei mea.

Geotextile le vai e faigofie mo le fausiaina, o lea e faʻaaogaina lautele i le fausiaina o fale ma sili ona lauiloa i maketi i totonu ma fafo.

O le lautele o le geotextile e le susu na gaosia e le kamupani e mafai ona oʻo i le fitu mita.O lenei geotextile e leai se vai e mafai ona faʻaitiitia ai soʻotaga, faʻaitiitia le avanoa o le leaka e mafua mai i le fausiaina, faʻaitiitia le faigata o le fausiaina, faʻaitiitia le tau o tagata faigaluega, faʻapuupuu le taimi o le fausiaina, ma faʻafaigofie le alualu i luma o le fausiaina.


Taimi meli: Nov-04-2022